Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Sanctum Full İndir

Sanctum Full İndir
Bildiğiniz bütün FPS oyunlarını unutup Sanctum ile yeni bir hayal dünyasına sahip olacaksınız. Gelişmiş bir teknoloji, kontrol edilemeyen robotlar ve savaş silahları. 3 boyutlu olarak tasarlanan oyun hemen hemen birçok bilgisayarda oynanabilir. Oyun boyunca yapacağınız ataklardan çok savunmaya dayalı yönünüz sınanacak. Kendinizi korumadan yapacağınız bir hamle ölümünüzle sonuçlanabilir. Oyunda attığınız her adım, açtığınız her kapı sonrasında bilgisayarlar tarafından fark edilip daha fazla düşman ile karşı karşıya kalacaksınız. Merminizi tasarruflu kullanarak yapacağınız atışlar oyununuzun devamı için hayati derecede önemli. Belki de oyunun tek eksik noktası istediğiniz anda kaydetme özelliği olmaması. Geçtiğiniz oyun sonrasında otomatik kaydetme ile kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Görevi bitirmeden kapatmanız durumunda ise yaptığınız hamleler ne yazık ki geçersiz oluyor.

- İşletim Windows XP SP2, Windows Vista or Windows 7
- İşlemci: 2.0+ GHz Core 2 Duo
- Ram: 2 GB
- Sabit Disk: 3 GB
- Ekran: Shader Model 3 – compatible video card

Google aramaları: Sanctum Full İndir, Sanctum, Full, İndir, robot, silah, savaş, oyunu indir,


Duyuru: Makale tarafımızca yazılmıstır, Alıntı yaparken kaynak belirtmek zorundasınız, (Ç)alıntı durumunda, gerekli tüm isler yapılacaktır..

"Sanctum Full İndir" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir