Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Ask.Fm Soru Sordurma Scripti *Yeni

Merhaba Arkadaşlar

Ask.Fm Soru Sordurma Scripti *Yeni
Ask.Fm Soru Sordurma Scripti *Yeni

Askfm soru sordurma scriptini arayan çoktur size demolu bir şekilde scripti sunuyorum..
Kurulum ;  Dosyadan çıkardıklarınızı ftp'ye yükleyin bu kadar.
Demo; http://uygulamasiteniz.tk/askfm/
İNDİRME LİNKİ ; TIKLA İNDİR (LİNK YENİLENDİ)
RARPASS ; wmuzmani.blogspot.com

Script Sağlayıcısı; Websultan/TheKrl 



"Ask.Fm Soru Sordurma Scripti *Yeni" Adlı Yazı İcin 17 Yorum:

  1. nereye atcaz kardeş blogda ?

    YanıtlaSil
  2. Link kırık

    İyi Çalışmalar#

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol ettim ve link kırık değil saolun

      Sil
  3. parola istiyo yardım ednn :/

    YanıtlaSil
  4. kardeş link kırık

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ftp'nin ne olduğunu bilmiyorsanız malesef bu işlerden anlamıyorsunuz hocam ama basit bir şekilde googleden bulabilirsiniz.

      Sil
  6. hocam burda $1.5 felan
    diyo girince

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link kırılmış yeniliyorum gün içerisinde.

      Sil
  7. ftp nedir nasıl atacaz ?? lütfen yardım

    YanıtlaSil
  8. kardeş anlamadım şimdi napacaz askfm e ftpyi mi atacaz ve ayrıca ftp ne :(( yardımcı ol lütfen

    YanıtlaSil
  9. Link'i yenile dostum .s

    YanıtlaSil


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir