Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Durum Begendirme Uygulaması Kurulum + Script + Video

Merhaba Arkadaşlar..

Bir Çoğumuz Durum Begendırme Uygulaması Kullanıyoruz..

Ama limitlerimizin bitmesinden filan sıkılıp uygulamanızın olmasını istiyorsanız bu videoda anlattım..


Bunun İçin Gerekenler...

1- Script ( DOSYALARI INDIRMEK ICIN TIKLAYIN  )
2- Domain + Host  ( Domain dot.tk'dan TIKLAYIN )
3- Host ise 000webhost.com'danTIKLAYIN!! Olabilir )
4- Filla Zilla ( bu programı ınternetten bulabılırsınız.. )
5- Facebook uygulaması (developers.facebook.com )

Şimdi ben size nasıl kurulduğunu öğretmek amacıyla bir video çektim onu paylaşmak istedim.. ( Video Bizzat benim tarafımdan çekilmiştir.. )



Anlatım ; @Hucukii

"Durum Begendirme Uygulaması Kurulum + Script + Video" Adlı Yazı İcin 32 Yorum:

  1. Eklesen Yardımcı OLsan : fb.me/HaCKeR.ImTheBaLici

    YanıtlaSil
  2. abi bende config yeri falan not dfeteri olarak degil dos meti cıkıyo bilgileri degistiremiyorum :( acill yardım

    YanıtlaSil
  3. Ekleyemem bu konular için fakat nerede yapamadıgınız yazarsanız sevınırım emre duran.


    Kaan Köse ; sağ tık birlikte aç yaparak not defterınde yazabılırsınız.

    YanıtlaSil
  4. ismail bey scripti indiriyorum public html yerine geliyorum hani config den ayarlama yapiyosunuz ya sizde o not defteri halinde cıkıyo bende ise oyle degl acılıyo ama bılgileri degistiremiyosun
    sende hepsi not defteri gozukuyo ben acınca göster > dosyanın adı yazıyo bilgileri degistiremiyorsun http://www.facebook.com/onur.kalmukoglu?ref=tn_tnmn eklersen sevinirim yada teamvieverden yardımcı olsan

    YanıtlaSil
  5. ismail bey .tk den e postama onay koduu gelmedi onaylama linki gldi linke tklıyom onay kodu gırrın dıyo onay kodu yokki burda

    YanıtlaSil
  6. teamdan yardımcı olabilirim anca :)

    YanıtlaSil
  7. ismail bey herseyi yaptik sitye girerkeen İndex Of cikiyoorr heerrseeyi dgru yaptık eminiz com.nu yaptııkk ondan oolabiilliirrmi

    YanıtlaSil
  8. site adresi mevcutmu suan bı verebılırsenız bakayım

    YanıtlaSil
  9. http://begeniyuvasiylabegen.tk/ buyrun boyle kaldi aynisin yaptim

    YanıtlaSil
  10. yanlıs yuklemişsin hocam

    YanıtlaSil
  11. karrdsim yaptiklarinin aynisi ama ya :S teamvieeverden yappsan kardesim ?

    YanıtlaSil
  12. pekii ekleyin ; http://www.facebook.com/Hucukii?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  13. arkadas eklemeyi kapamissiniz kardesim

    YanıtlaSil
  14. siz gonderin lınkınızı hocam.

    YanıtlaSil
  15. www.facebook.com/onur.kalmukoglu

    YanıtlaSil
  16. ben config dosyasını bulamadım onu atmamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynasız.php ve admin panelindeki aynasiz.php yi editliceksin sonra phpmyadmınden uygulama bilgilerini ekliceksin kardeşim video eski scripte ait herhalde.

      Sil
  17. http://statulikerburgaz39.tk/ şu sitedeki hata neden kaynaklı olablr ? face iletşme geçermsn fb.com/gokberk39750

    YanıtlaSil
  18. bu uygulamada sizde herşeyi begeniyosunuz yabancıların ve herkesin ben yaptım gerçek arkadaşlarınız bile görecek begendiniz her şeyi en kolayı begendirici like .com %100 çalışılıyr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı beğeni mantığıyla çalısıyor like.comda bbu mantıkla calısıyor teşekkürler.

      Sil
  19. public_html/inc/ezdb_mysql.class.php hata verio nasl düzeltecem

    YanıtlaSil
  20. AYNEN eZDB MYSQL HATASI VERIO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam , indirdiğiniz scriptin kurulumunu bizzat kendim çektim fakat uzun zaman olduğu için unuttum yardım edemiyorum malesef ama videoda kurulumu açık bir şekilde anlatmıştım.

      Sil
  21. kardeşim script silinmiş

    YanıtlaSil
  22. kardeşim script silinmiş

    YanıtlaSil

  23. PHP Error Message

    Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a2366302/public_html/admin/aynali.php on line 287

    Free Web Hosting

    PHP Error Message

    Parse error: syntax error, unexpected ':', expecting ']' in /home/a2366302/public_html/yetki.php on line 7

    Free Web Hosting


    DİYOR

    YanıtlaSil
  24. güzel anlatım tşkler

    YanıtlaSil
  25. Tesekkurler tam ihtiyacim olan bilgi :)

    YanıtlaSil


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir