Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Ask.FM Beğeni Botu V3 # Kolay Kullanım # Kullanıcı Dostu Arayüz #

http://blogyaziyoruz.biz/wp-content/uploads/2013/06/ask.fm-kapak.png

Evet arkadaşlar, bu gün sizlere soru sorma ve yanıtlama sitesi olan Ask.FM de soru beğendirme hilesini göstereceğim. Kullanımı çok basittir. Zaten video da mevcut. Programı aslen Ahmet Erşin kodlamıştır. Ondan programın soruce sini istedim. O da beni kırmadı. Görsel anlamda düzenlemeler ve birkaç fonksiyon eklemeleri yaptım. Umarım memnun kalırsınız.

Programdan Birkaç Kare
Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklayınız.





Yazılı Anlatım
  • Öncelikle programı açın.
  • Sonra Kayıt Ol tuşuna basın.
  • Captcha gelmezse boş geçin. Gelirse doldurun ve alanları otomatik doldur tuşuna basın.
  • Ask.fm kullanıcı adınız bölümünü kendinize göre doldurup Git e basın.
  • Tüm sorular görüntülenene kadar daha fazla soru görüntüle tuşuna basın.
  • Tüm soruları beğen tuşuna basın ve bekleyin.
  • Daha fazla beğeni için aynı işlemleri tekrarlayın.

Videolu Anlatım

İndirme Linki

yadi.sk/d/GrOsx8Bt5Uh6c

Virustotal: https://www.virustotal.com/tr/file/6...is/1370368076/



Bi Teşekküyü Cok Göymeyim :(

" Ask.FM Beğeni Botu V3 # Kolay Kullanım # Kullanıcı Dostu Arayüz #" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir