Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Sosyal Medya' yı Etkili Kullanmanın 5 İpucu.




sosyal medyanın 5 ipucunu açıklama gereksinimini duydum. Sizlere ekmek teknelerimiz sitelerimiz için adeta bir su gibi ihtiyacı olan sosyal medyayı kullanmanın püf noktalarını vermenin zamanı geldi artık. Bu aralar çok sık makale yazıyorum. Umarım bu hızımı bozmadan sizlere eksik olduğunuz konuların hepsini tamamlatma gereğini duyuyorum.

  Konumuz fazla dağılmadan direk konuya geçelim. Hem siz değerli okuyucularımızı sıkmayalım ve özel püf noktaları sizlerle paylaşayım. Sosyal medya bir güçtür. Bizler bu gücün değerini pek bilmeyiz. Ben size bu gücün ucundan küçük bir kıvılcım çıkartmanız için elimden geleni yapacağıma eminim.

  "Sosyal medya ile sitemiz arasında ne bağıntı var? Sosyal medya'dan banane. Sosyal medya ne işe yarar? Siteme ne katkıları olur? Sosyal medya olmadan da ben sitemi geliştiririm." diyenleri duyar gibiyim. Sizlere bu tezlerinizi boşa çıkartmak için 5 tane ipucu verip sizlerin bu ipuçlarını kullanmanız lazım. Bu ipuclar bizim sitemizin reklamını ve popülaritesini yükseltecektir.



"Sosyal Medya' yı Etkili Kullanmanın 5 İpucu." Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir