Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Reeder’dan ‘Ben Bu Oyunu Bozarım’ Sloganlı Tablet!


ben bu oyunu bozarım 150x150 Reederdan Ben Bu Oyunu Bozarım sloganlı tablet!
Reeder, “Ben Bu Oyunu Bozarım” sloganı ile satoşa sunduğu reeder A7S ile tablet PC pazarındaki iddiasını YENİ ÜRÜNÜ ile bir kez daha gösterdi.
Türkiye’nin ilk SIM kart ile 3G desteği sağlayan tableti reedPAD4 ile rakiplerini gerisinde bırakan reeder, Turkcell bundle olarak sunduğu SIM kartlı tableti reedPAD4 N ile sektörde ne derece iddialı bir aktör olduğunu kanıtlamıştı. reeder, şimdi de yepyeni tableti reeder A7S ile mobil cihaz piyasasını sarsmaya hazırlanıyor.
reeder A7S, SIM kart ile 3G desteği sayesinde istediğiniz her yerden internete bağlanma olanağı sağlıyor. Android 4.1 Jelly Bean işletim sistemi ile çalışan reeder A7S, 1.2 GHZ Dual Core işlemcisi, 1024*600 ekran çözünürlüğü ve 1 GBRAM’i ile oldukça güçlü bir donanıma sahip.
299 TL son kullanıcı fiyatı ile teknoloji marketlerde yerini alacak olan reeder A7S, yüksek fiyat/performans oranı sayesinde tablet PC pazarındaki dengeleri bozacağa benziyor.
Bir önceki yazımız olan WordPress Playbook Teması başlıklı makalemizde CSS3, HTML5 ve kişisel hakkında bilgiler verilmektedir.



"Reeder’dan ‘Ben Bu Oyunu Bozarım’ Sloganlı Tablet!" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir