Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Facebook Açığı - İstediğiniz Kişinin Facesinde Paylaşım yap




Artık İstediğiniz Kişinin Duvarında istediğiniz şeyi paylaşabileceksiniz.Evet Değerli WebKurnaz Üyeleri,
Bir Facebook açığından nasıl faydalanabiliriz bunu size göstericem.

1.Adım: Kurbanımıza Bu linki Gönderiyoruz

Cevap Yazdiginiz için tesekkürler.m.facebook.com/upload.php?_rdr
(Burdan Giriş Yapıp Alttaki E-Postayı Bana Atsana flan diye)
Resmi Orjinal Boyutta Görmek için Tıklayınız..

İşte siyahla çizdiğim yeri size vermesini istiyorsunuz

2.Adım: Aldığınız "xxx@m.facebook.com" Facebook E-Postasını alıyoruz.

3.Adım: Google Mail'e (GMail) giriyoruz.Ondan sonra E-Posta oluştura Tıklıyoruz

4.Adım: Aldığımız "xxx@m.facebook.com" E-Postayı Kime Kısmına yapıştırıyoruz.Kişinin Facebook'unda Paylaşmak istediğimiz her neyse onu KONU kısmına unutmayın sadece KONU Yazan bölüme yapıştırıyoruz ve GÖNDERİYORUZ Hepsi Bu Kadar



BEĞENMEDEN UYGULAYININ İNŞALLAH FACESİNE BÖYLE YAPARLAR :yıh:

"Facebook Açığı - İstediğiniz Kişinin Facesinde Paylaşım yap" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir