Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Ask.Fm Hediye Hilesi | Videolu Anlatım





http://3.bp.blogspot.com/-Mjsu_oJWtNM/UR9NQrrwrII/AAAAAAAAARk/eOUeg9-nHWY/s1600/logos_buttons-200x200.png



----> Kullanımı Yazılı Anlatım <----



| GunayAvar - SosyalUygulamalar Online! - Ask.Fm Hediye Hilesi |

1-) Öncelikle Google Chrome Tarayıcımızı Açıyoruz.
2-) Sağ Üstteki Ayarlar Menüsüne Tıklıyoruz. (3 Çizgi Olan)
3-) Araçlar > Uzantılar > Ask.Fm Hediye.Rar'dan Çıkardığınız Dosyayı
Açılan Uzantılar Sayfasına Sürüklüyoruz ve Bırakıyoruz.
4-) Karşınıza Çıkan Ekranda " Ekle " Butonuna Tıklıyoruz ve
Sayfayı Kapatıyoruz.
5-) Ask.Fm Hesabımıza Giriş Yapıyor ve Ücretsiz Hediyemizi Kapıyoruz !




----> Videolu Anlatım ve Dosya İndirme Linki <----



Cevap Yazdiginiz için tesekkürler.İndirme Link : Dosya.Tc İndirme Linki
Videolu Anlatım Link : Ask.Fm Ücretsiz Hediye Hilesi - YouTube

"Ask.Fm Hediye Hilesi | Videolu Anlatım" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir