Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Blogger Tema Yükleme ( Şablon Yükleme )

Blogger'da artık nasıl tema yüklerim , temayı bloga nasıl eklerim  gibi kafanızdaki soruları gidericem.
Bazı arkadaşlarımıza basit gelebilir ama ilk defa blogger blogu açan arkadaşlarımız için yararlı olacağını umuyorum.

1.Adım
Blogger yönetim panelinden "Şablon" kısmına tıklıyoruz.


2.Adım
Sağ üst bölümdeki "Yedekle / Geri Yükle" kısmına tıklıyoruz.



3.Adım
Açılan bölümde "Dosya Seç" kısmına tıklıyoruz.


4.Adım
Açılan bölümde yükleyeceğiniz temanız hangi klasörde ise seçiyorsunuz ve " " butonuna tıklıyorsunuz.
Hatırlatma : Yükleyeceğiniz temanın uzantısı (XML) olması gerekir aksi taktirde tema yüklenmez.


5.Adım
Yükleyeceğiniz temayı seçtiniz ve daha sonra "" kısmına tıkladınız ve şimdi Açılan bölümdeki " Yükle " butonuna tıklayın.


6.Adım
Üst orta kısımda " Başarıyla Yüklendi " yazısı gelince temanız yüklenmiştir
iyi günlerde kullanın.











"Blogger Tema Yükleme ( Şablon Yükleme )" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir