Sitemizde 18 Kategoride Toplam 51 Yazı, Bu Yazılara Yazılmıs Toplam 132 Yorum Bulunmaktadır.

Admin Panelli İletişim Scripti | Sql'li |

Merhabalar


Piyasada uzun zamandır admin panelli iletişim scripti arıyordum fakat bulamıyordum bende Websultan Şarkı Sözü scriptini baya bir editleyerek admin panelli iletisim scriptine çevirdim.Size scriptten bahsetmek istiyorum.

Kullanıcı indexi son derece güzel tasarlanmıştır ama aynı şekil admin panelinden söz edemeyiz admin paneli daha çok kullanıma önem vermiştir gelen mesajları gelen kutusunda görme ve okundu olarak işaretleyip geçmiş kutusuna göndermemizi sağlıyor.


Kurulum indirdiğiniz klasörün içindeki ADIM ADIM KURULUM.txt'dedir.

İndirmek için --> TIKLAYINIZ!



  • Demo Kullanıcı İndexi --> http://takipcikutusu.tk/ws/iletisim/
  • Demo Admin Paneli --> http://takipcikutusu.tk/ws/iletisim/admin
  • Admin ID; websultan
  • Admin ŞİFRE ; Hucukii
  • RARPASS --> Hucukii


  • Tasarımdan Görüntü;

    "Admin Panelli İletişim Scripti | Sql'li |" Adlı Yazı İcin 0 Yorum:


    Copyright 2013 | full indir - full oyun indir - full film indir - full program indir - tarayıcı indir